vrijwilligers & vacatures

Wil je komen helpen/werken op onze school?

Vrijwilligers

• Warme maaltijden : Elk jaar proberen wij een ‘legertje’ vrijwilligers te zoeken om ons te helpen bij deze organisatie. Zonder deze ongelofelijk gewaardeerde vrijwilligers kunnen wij immers deze dienstverlening niet verder aanbieden . Daarom hierbij een warme oproep aan iedereen die ons wil helpen (een mama/papa/opa/oma/buur…..). We zoeken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag minstens 3 personen die helpen met het klaarzetten van de refter, de bediening van de kinderen en het mee opruimen van de refter. Dit alles vindt plaats tussen 11:40 en 12:40. Het engagement van onze ‘warme maaltijd’ vrijwilligers maakt elke dag weer het verschil, dus aarzel niet en vraag vrijblijvend wat meer informatie. Stuur hiervoor een mailtje naar directie@sintannaschool.be, spring even binnen op het secretariaat of laat je gegevens achter in de brievenbus van de Sint-Annaschool.

• Gemachtigd opzichters: Voor de veiligheid van onze kinderen rond de school zoeken wij voortdurend gemachtigd opzichters om de verkeersveiligheid te verhogen aan onze schoolpoorten. Meer informatie vindt u online op www.vlaamsbrabant.be/gemachtigdeopzichters

• Klussers of groene vingers: aansluiten bij de groep ‘klusouders’ die meehelpen met het onderhoud van onze tuin (voor- en speelplaats) of het klein onderhoud van onze school (o.a. speelgoed e.d. helpen herstellen)

• Bovendien zoeken we één of meerdere personen, woonachtig in de buurt van de school die de voor- en naschoolse opvang willen verzekeren (voorschools: tussen 07:30 en 08:30 - naschools: tussen 15:30 en 18:00 en op woensdag tussen 12:00 en 18:00)

Kandidaat leerkracht (kleuter- of lager) bij
Sint-Annaschool?

We zijn voortdurend op zoek naar mensen die ons schoolteam willen versterken.

Gelieve een motivatiebrief en cv door te sturen naar volgend mailadres: directie@sintannaschool.be​

Indien je je kandidaat wil stellen voor een interimfunctie, gelieve dan je motivatiebrief en cv door te sturen via volgende link: https://www.zonien.org/

U heeft onmiddellijk toegang tot de ganse scholengemeenschap.
Alles wordt van daaruit gecoördineerd en georganiseerd.

Alvast dank voor je interesse!