Welkom op de nieuwsbrief

SCHOOLFEEST: In de spotlights

zaterdag 3 juni 2023

14u tot 18u

Om dit feest vlot te laten verlopen is de ouderraad nog op zoek naar heel wat helpende handen.

Er is een shift van 14u tot 16u en een shift van 16u tot 18u voor de toog/eetstandjes/dessert.

We beginnen op te ruimen tegen 18u. Ook daar hebben we zeker nog helpende handen voor nodig!

Wil je graag helpen? Neem dat contact op via de oproep via Whatsapp of neem contact op met iemand van de ouderraad.

Alvast bedankt!

Belangrijke data in juni:

Zwemmen:

Wij gaan zwemmen op dinsdag 13 juni en 27 juni

Vergeet je kind zijn zwemzak niet!  Zwemles behoort tot het leerpakket!

Toelating foto's voor schoolkalender 2023-2024

Vroeger maakte de ouderraad een mooie schoolkalender die gemaakt werd met foto's van de kinderen van de Sint-Annaschool. Dit zouden we graag opnieuw willen doen voor volgend schooljaar.

Deze kalender zouden we bij de start van volgend schooljaar verkopen als bijkomende financiële steun voor onze school. De foto’s zullen op 12 juni 2023 genomen worden op school.

Elke maand zullen de jarigen staan met telkens attributen die specifiek zijn voor die maand. Voorbeeld: september = boekentassen (start schooljaar), oktober = herfstblaadjes (start van de herfst), ...

Uiteraard nemen we voor de kalender enkel foto’s van de kinderen waarvoor we jullie toestemming hebben. De foto’s zullen enkel voor deze gelegenheid gebruikt worden.

Indien jullie akkoord gaan om de foto's van jullie kind(eren) mee op te nemen, vragen wij dan ook graag jullie uitdrukkelijke toestemming via deze link, en dit tegen uiterlijk vrijdag 9 juni 2023.

Jullie kunnen jullie akkoord geven via deze link 👈

Dank voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groeten,

De ouderraad, directie en schoolteam

Stratenloop: Op woensdag 10 mei was er de stratenloop in Tervuren met alle scholen samen. Het weer was dit jaar wat minder, maar wat een inzet van onze kinderen.

Wat hebben onze kinderen het beste van zichzelf gegeven! Ook het sponsorgeld kwam vlot binnen. Een welgemeende dank u wel!

De warme maaltijden stoppen op 23 juni!

Wij willen onze vrijwilligers bedanken voor afgelopen schooljaar: Arlette, Marleen, Renilde, Lieve, Marc, Iris, Karien, Bea, Martine, Willeke, Els en Annie

SUPER BEDANKT! Wij hopen volgend schooljaar nog op jullie te kunnen rekenen.

Via deze weg doe ik al graag een nieuwe warme oproep naar ook nieuwe mensen: wie ons hier volgend schooljaar graag komt helpen op een middag mag ja altijd contact opnemen met juf Melissa: secretrariaat@sintannaschool.be

gemachtigd opzichter A4_folder 20230510.pdf

Bedankt aan de gemachtigd toezichter

Wij willen onze gemachtigd toezichters ook heel graag bedanken voor afgelopen schooljaar: Jan, Ronald, Johan, David, Kevin, Steve, Sven, Bert, Katrien, Raf en Veerle!

SUPER BEDANKT! Wij hopen volgend schooljaar nog op jullie te kunnen rekenen.

Via deze weg zet ik graag de cursus gemachtigd toezichter in de kijker. Wie deze graag wilt volgen en ons ook hierin wilt ondersteunen: op 24.10.2023 van 09.00 - 12.00 uur gaat er een cursus door in The British School of Brussels | Pater Dupierreuxlaan 1, 3080 Duisburg

Bedankt aan onze leesvrienden van de 1ste graad

Elk jaar hebben we ook vrijwilligers die komen lezen met de kinderen van de eerste graad op woensdagvoormiddag van 8u30 tot 9u.

Dank u wel aan: Ninke, Arlette, Bea, Annelies, oma Betty, Elisa, Lutgarde

SUPER BEDANKT! Wij hopen volgend schooljaar nog op jullie te kunnen rekenen.

Via deze weg doe ik al graag een nieuwe warme oproep naar ook nieuwe mensen: wie volgend schooljaar zich kan vrijmaken op woensdagvoormiddag mag hiervoor contact opnemen met juf Annick: annick.debien@zonien.org

Communies in Tervuren

Zaterdag 29 april hebben 5 kinderen van het 6de leerjaar hun Plechtige Geloofsbelijdenis met verschillden kinderen uit de Federatie Tervuren.

Zondag 14 mei hebben 20 leerlingen met als thema "Feest" hun eerste communie gedaan.

Dikke proficiat aan alle kinderen en hun ouders!

Vooruitblik op de maand juni:

Laatste schooldag vrijdag 30 juni: Hou er rekening mee dat de opvang zoals elk jaar voorzien is tot 14 uur